Wednesday, November 3, 2010

Nädalavahetus


Reedene 10h tööpäev seljataga, sai laupäeval kaua magada. Või ma vähemalt arvasin, et saab..

B&A pidid 4st tõusma, et tund hiljem juba tööl olla. Paari h pärast olid nad aga tagasi, Jannot üles ajamas, kuna vaja tööle inimesi juurde. Muidugi tuldi lärmama ka meie karavani nii, et mina ja venelased ka kohe üleval olime. Venelased maruvihased, et neil magada ei lasta, mina niisama uimane. B&A ja Jannol oli muidugi lisaks veel geniaalne idee meie vagunelamut kõigutada, millega venelaste viha veelgi suurenes.

Üritasin mis ma üritasin, aga magama ma enam ei jäänud ja nagu enamus teavad siis väga ebatavaline on minu jaoks ärgata vabal päeval kell 7 ja üles jääda. Läks siis veel natsa aega mööda ja tulid tagasi B&A ja Janno. B&A mõtlesid, et on hirmhumoorikad kui ajavad Jannole udu ja lasevad tal niisama riidesse panna ning toidu kaasa pakkida. Tööpäeva seekord polnud kellelgi.

Õhtu edenedes, pangaarve endiselt 1,65$, otsustasime siiski venelastega, et lähme õhtul välja. Nagunii pühapäev ka vaba ja mis siin karavanis ikka passida. Natalie ostis paki veini ja hakkasime sättima. Arvasin, et kuna nii varakult üleval olen, siis ega kaua vastu ei pea ja kustun ruttu.
9 paiku jõudsime Stanthorpe'i ja läksime külla sealsetele eestlastele – Siim, Ardo ja keegikolmasveel. 3. nime ei mäleta, sest ta ütles ainult kiirelt tere ja kadus oma tuppa. Peale paari tundi, liitusid meiega veel 4-5 naabrit. Naised majas, naabrid kohe külas:D
Kell võis olla 1-2 kui lahkusime. Julia oli marupahur, kuna tal oli igav ja pubisse me kuskile ei jõudnudki. Ega see linn just ööelu poolest tuntud ka pole nii, et neid kohti, kuhu istuma/tantsima minna, on suhteliselt vähe


Mainiti meile veel laupäeval, et kuni uue aastani teeme igapäev tööd v.a jõuluõhtu ja 1. jaanuar. Pole just kõige sobivam variant minu plaanidega.. Aga eks me näe, kui asi sinnamaale jõuab.

No comments:

Post a Comment