Thursday, November 11, 2010

I love weeding! Nooot.


Teist päeva tegime rohimist. Ainult rooma põldude vahel ja rohi iga istutatud paprikas ära. Vaod on nii kuramuse pikad, et süda läheb pahaks. (Kes positiivsemaid lauseid soovib, lugege koaalamaalad.blogspot.com – Birks võtab kõike rõõmsamalt ma usun) MA VIHKAN ROHIMIST!

See selleks.

Täna siis ka: 4st üles, hommikusöök ja 5ks tööle. Hakkasime aga rõõmsalt rohima vaikuses. Julgemad panid varsti muusika käima, et end kuidagi elus hoida. Nii ma siis pidin hiinuriga võidu muusikat kuulama. A ma kange, ega oma jagu ei või kinni ju panna.
Kell 11 öeldi, et pakkige oma kodinad kokku, et see nii mõttetu töö ja selle eest väga raha ei taheta maksta. Minugi poolest. Ega ma just eriti õhinaga seda ei teinud. Pidimegi siis suuna karavani poole võtma.

Karavanipargis saime Anniga uue tööotsa. Pargi omanik andis meile oma kastiauto ja sellega me siis ta maja läheduses ringi sõitsime ja oksi korjasime. Pidime teeäärsed kohad niitmiseks okstest puhtaks tegema. Jah, ma sõitsin ka. Pole ammu manuaaliga sõitnud,aga väga fun oli :D. Me Anniga hea tiim ka, 6h läks lennates ja jällegi – easy money.


No comments:

Post a Comment